Tabungan

Sunday, October 25, 2009

Kenduri Lubna 18/10/09

Selamat Pengantin Baru buat Lubna n husband

Dapat jugak bawa si kecilku ini jln2.Kesian dia..kami jarang bawa dia jln2..maklumlah suamiku ini busynya mcm PM..hehe.Lg satu aku takut nk bw jln2 sbb H1N1.Kalo nk kuar umh tu mcm2 aku fikir.Sabar ye Aina..nnt dh besar sikit kita jln2 slalu yer.

Ok berbalik pada cerita Lubna nie..aku kenak dia masa blajar dulu,actually dia cousin housemate aku..dia study UITM.Aku pnh gak dok sebilik dgn dia,byak sgguh kenangan kami masa dok kat Apartment Perdana tue...huhhu..sedih bila kenang balik.Bkn sedih sbb ape,cuma sedih sbb kami ni dh mcm family dok situ.Mama dia kalo dtg mesti masak makanan faberet kami..ASAM PEDAS.Sedap sgt..nnt nak minta resepi.(actually dh bayak kali dia bg resepi tp aku lom buat2)hahaha...

p/s :pic lom sempat nak upload

No comments: