Tabungan

Thursday, November 7, 2013

Mode dah datang...hihi

Alamak penyakit "M" datang lagi la..kesian blog saya  ni lama dah tak diupdate.
Bukan apa...kadang bila ingat nak update tapi wrong timing.Atak kereta lah,masa tgh bagi anak2 tido lah,masa dalam kesesakkan lalu lintas lah.Jadi tu yang salah satu nya penyebab dah lama tak di update(mengelat ni)hihihi.

Alhamdulillah,saya sekaran dah bekerja semula.Rezeki anak-anak ni,dapat juga bantu kewangan keluarga.Kesian jugak kalau nak harapkan suami saya sorang yang tanggung  kami.Walau pun gaji saya tak lah besar mana,tapi alhamdulillah.Syukur saya pada Allah.

Nak tahu saya kerja mana???

                                         










lagi enter







Alhamdulillah...hampir 6 bulan saya telah bekerja di sini.



dan sudah pasti peneman saya ada juga..walaupun kami berlainan class




Ok sekian dulu catatan saya pada kali ini.sudah ngantuk la.maklumlah kalau hari bekerja saya perlu memulakan perjalanan dari rumah utk ke tempat kerja seawal 6.15 pai.Padahal jaraknya tak jauh.Kalau nak diikutkan dalam 20 minit boleh sampai.Tapi memandangkan hari bekerja ramai umat yangmenari rezeki di kota maka saya haru memulakan perjalanan seawal itu.Kalau tak,jawabnya saya beratur di jalan raya.Hadoiii....

No comments: