Tabungan

Monday, February 4, 2013

Masih ada di sini...

Salam semua...sejak masuk 2013 ni saya belum update blog saya yer...hahaha.Makin bertambah aktiviti saya sejak Aina masuk sekolah ni.Chewah macam lah anak masuk sekolah atau universiti kan ..yang mama nak jadi busy sangat tu.Tapi memang busy...pukul 6 settle solat saya dah kena uruskan persiapan dan siapkan Aina...pukul 8 dah gerak ke sekolah dia.Walaupun jarak tak jauh tapi kena rancang betul-betul,kalau Danial belum bangun maka urusan Aina nak ke sekolah jadi cepat sikit,tapi kalau si bujang tu dah bangun maka jadi lambat sikit..maklumlah nak settle kan teruna pulak.Kadang-kadang bangun tidur dia dah buat "kek " dalam pampers ..jadi kena uruskan dia dulu.Bukan tak nak tinggalkan dia dengan abahnya..kalau dia masih tidur boleh la tinggalkan dia dengan abahnya..tapi kalau dah bangun ..hmm kang dia mengamuk buat tarian naga.Lepas hantar Aina ke sekolah saya kekaadang kena pergi kedai untuk beli barang-barang dapur,adalah dalam 2 kali seminggu.kalau tak ke kedai saya  terus balik rumah.Menghadap dan sudahkan kerja-kerja rumah.Kang pukul 11.30 saya dah kena ambik Aina.Kekadang sempat masak dulu sebelum Aina balik sekolah ,kadang-kadang kalau saya ada hal kena pergi bank ,atau urusan luar pepagi tu..jadi waktu masak tu jadi lewat sikit.Atau kekaadang dah tak sempat sangat tapau jer...muahahahaha...


Blog ni juga saya tak sempat nak update sebab kesihatan kami sekeluarga tak berapa baik.Pakat demam 1 family...sampai kena import family dari Kedah nu ha datang jagakan kami anak beranak.Mujur masih ada mak dengan bapak..sayang diaorang sangat-sangat.Adik-adik pun banyak membantu masa datang sini.Ni pun masih ada batuk -batuk dan ada yang selsema lagi.
Tolong doakan kami sekeluarga cepat sembuh ya....terima kasih :)






Ok nanti insya Allah saya update lagi....ni pic Aina dengan pakaian seragam sekolahnya.

No comments: