Tabungan

Saturday, December 22, 2012

Alhamdulillah...


Setelah beberapa hari anak-anak dan mama tak sihat..demam,betuk,selsema,hormon mama yang tak stabil lah,kini kami 3 beranak kembali sihat.Alhamdulillah..syukur padaMu Ya Allah.Tu sebab dah lama saya tak update blog..mood yang tak menentu,uruskan anak - anak yang tak sihat,berulang alik kami ke klinik,lepas tu saya pulak yang demam ,batuk dan selsema.Period pulak datang tak menentu...haish risau.Tapi semalam dah buat check up dan dah scan semua.Bukan apa risau jugak..kot - kot ada baby kah dalam perut ni kan..hehe.Ye lah sejak 2-3 bulan ni saya ni makan pil Yasmeen macam acuh tak acuh.Bukan apa ingat nak kurang kan pengambilan sebab terikut-ikut orang cakap makan pil perancang ni ada kesan sampingan.Ternyata sangkaan saya yang percaya cakap-cakap orang itu membawa padah.Akibatnya hormon saya tidak stabil.Huhu...mula - mula rambut banyak yang gugur lepas tu period jadi ta menentu.Jadi semalam doktor dah bekalkan saya pil stabilkan hormon namanya Evening Primerose Oil.Haaa....cantikkan nama pil ni.Macam ala-ala An Evening In Paris..ahaaaaaha.






ni rupa pil tu..gambar ikhsan dari Google yer..sebab saya malas nak snap pic

Jadi doktor nasihatkan saya teruskan makan pil Yasmeen macam biasa dan disamping tu makan pil stabilkan hormon ni.

No comments: