Tabungan

Monday, March 18, 2013

Sehari with Tok Tam

Tok Tam ni actually panggilan untuk adik mak saya..saya panggil tam..anak-anak saya panggil tok tam lah yer.Dia pindah kerja di Kuala Lumpur beberapa tahun yang lalu..sekarang dia tinggal kat Damansara..maka kalau hujung minggu atau ada keapangan dia datang lah kat umah kita orang.Last weekend Sabtu tam datang,kebetulan nak repairkan keta and tukar tayar baru untuk kete dia.Sabtu lepas ajak dia teman saya beli barang -barang dapur..HERO lah ke mana lagi...hihihi

Happy dia sebab memang segar katanya barang-barang di situ..walaupun hargnya tak lah  murah mana tapi yang penting SEGAR.












 ni pic roti benggali...haaaaaaaaa...dah lama saya tak jumpa roti ni.Masa kat kg dulu2 selalu tgk tok iah  makan dengan gulai.Sedapnya....



 acara mengepow tok tam....aina apa lah kamu sedang pujuk tok tam tu yer....



 I'm done!!!!si bujang saya memang cam ni..dia tak banyak songeh..apa yang di bagi di ngapp..terus..


buah-buahan yang besar dan segar belaka...


balik pada beli barang dapur terus kitaorang masak untuk lunch.Menu tgh hari tu ikan kembung bakar,sayur bayam,sambal cili padi ..pas tu tam buat tauhu sumbat makan dengan kuah kacang.Gambar tak sempat nak ambik..sebab dah sibuk makan lepas tu makan terus.Hihihihi..

Lepas makan malam tam balik,sebab esok tu dia ada aktiviti...LARIAN PURPLE di Putrajaya.



No comments: