Tabungan

Monday, March 4, 2013

Telur Ayam Kampung

Sabtu lepas balik kampung suami saya.Menziarah ibu mertua dan ayah mertuaku..alhamdulilah mereka sihat dan insyaAllah akan berangkat ke tanah suci dalam minggu ni untuk tunaikan umrah..best balik kampung,suasana aman...dan yang penting makanan best-best.Hahahaha..mata penimbang pun galak  naik lagi..bila dia nak turn cek pun tak tau habag ang!!!!adoiiiii

Ni nak cerita telur ayam kampung..terbaik dari kampung tau!!!FIL saya ada bela banyak haiwan peliharaan...alamak lupa ambik gambar mereka...hmmm..nanti lah balik lagi saya ambik gambar mereka-mereka itu ya.Bila ada telur ayam pasti ada ayam dan reban kan??
Anak-anak saya ni tak pernah tengok reban ayam..sian depa kan...










tengok tu..betapa teruja nya anak-anak saya tu



sebelum balik malam tadi mak mertua saya bekalkan ini.....






balik rumah baru snap pic ni..risau kalau snap depan mak mertua kang dia cakap..kesian menantu aku ni...tak pernah makan telur ayam kampung sampai nak bergambar hahahaha






No comments: