Tabungan

Thursday, November 19, 2009

KESIAN ABAH DAN AINA

Entry kali ni saya buat masa Aina tido malam tadi.Tak tau lah tetiba sedikit emosi..hehe tp saya ok.Cuma nak luahkan perasaan jer,tak lebih dari itu.

Kebelakangan ni suami saya sangat sibuk,kesian dia hari-hari balik kerja lewat malam.Balik pun anak kami Aina yang comel itu sudah tido kadang-kadang.Kesiannya anak mama ni.Sabar yer sayang abah pergi cari rezeki untuk kita sekeluarga.Nanti bila abah dah settle semua abah balik awal dan dapat luangkan banyak masa dengan Aina yer sayang.
Buat sementara waktu ni mama dan Aina bersabar yer,kita doakan abah dapat mencari rezeki untuk kita sekeluarga AMIN.Sekarang ni hujung minggu pun abah kerja,kesian abah...hari-hari kerja.

Doa seorang ISTERI
Ya Allah...
KAU ampunilah dosa suamiku,
KAU tenangkanlah hati suamiku,
KAU peliharalah iman suamiku,
KAU berilah petunjuk dan hidayah pada suamiku,
KAU berkatilah hidup kami sekeluarga,
KAU murahkanlah rezeki kami,

Ya Allah sesungguhnya aku amat menyayangi dan mencintai suamiku,kasih dan sayangku padanya tiada berbelah bagi.Susah dan senang biarlah kami hadapi bersama,Ya Allah sesungguhnya aku amat mencintai suamiku .Semoga hubungan yang kami layari bersama ini kekal selamanya.AMIN YA RABAL ALAMIN...

No comments: