Tabungan

Wednesday, November 18, 2009

"RINDUNYA PADA FAMILY SAYA"

Tak tahu kenapa lately ni rindu sangat pada family saya....padahal diaorang baru je datang sini awal bulan hari tu,mungkin sebab mood nak raya ni kot.Lagipun saya beraya di rumah mertua...huhuhu.Bukannya tak best tapi tak sama kan kalo beraya dirumah keluarga sendiri.Tapi tak pe,akan ku pujuk hariku ini,BIG GIRL/BIG MAMA DON'T CRY kan dah ade suami tercinta dan anak tercinta tu.Apolah mama ni,bikin malu lah kalo nangis-nangis ni...lagipun kan family dari A.S nak datang lepas raya ni.

Tapi yang paling saya suka ialah kalo beraya di kampung suami ialah ada dodol buatan sendiri.Last year masa saya raya kat sana (Aina dalam perut) saya kacau dodol tau!!!!pas tu tgk MIL buat ketupat..tengok dan tolong isi beras je sebab anyam saya tak pandai.

Semalam suami telefon MIL, sempat tanya siapa lagi yang beraya kat kg tahun ni?MIL cakap kami je!sebab lain-lain balik JOHOR DAN KELANTAN.Alamak...tak dapatlah Aina nak jumpa Kakak Alia dan Adik Damia:(


Persiapan raya?hmmmm....patutkah?

p/s:jawapannya tunggu lepas abah baca blog mama ni...hehehehehe

No comments: