Tabungan

Tuesday, November 13, 2012

Jalan-jalan cuci mata

Oleh kerana keadaan cuaca yang musim sekarang ni tak menentu jadi aktiviti untuk pergi menjelajah kekawasan yang jauh-jauh tak dapat lah dilakukan..bawa mereka ke Empire Subang je la.

Dekat dengan rumah..hehe.Oklah tu kan..kat situ pun ada macam-macam jugak kan.
Adik-adikku yang 2 orang ni membodek mak ..jadi dapatlah habuan buat mereka.Saya??owh saya tak beli apa-apa sebab saya belum gajian.Masih mampu mengawal nafsu..hahaha


Sebelum balik kami sempat sinngah sini untuk tea time..kalau ke sini memang tempat ni saya akan singgah untuk minum-minum.Selain harganya yang berpatutan saya juga tertarik dengan gaya restoran ini di hias.Sangat simple dan mengimbas kembali kedai-kedai makan zaman dahulu.




 gambar di ambil dari Google..sebab saya malas nak ambil gambar + malu oang ramai dok tengah menjamu selera...muahahaha




tengok ni ada jugak kat sini....tapi untuk lebih muatan seperti saya DILARANG ya ...hahaah


No comments: