Tabungan

Friday, November 2, 2012

Penangan Adam Dan Hawa

Masa mula-mula orang tengah heboh dengan cerita episod kat mustika HD ni saya tak adalah nak  

kecoh-kecoh tengok sebab umah saya tak ade pakej ni sob..sob..sob..(sebab bukan pakej beyond). 

Datang adik saya kat rumah,dia pun tanya tak tengok ka Adam Dan Hawa??aishh dalam otak 

fikiran best sangat ka ??memang dah baca novel dia dah dulu memang best jadi pada fikiran tak 

payah lah tengok kan.tapi hmm ramai pulak tengok status di fb lah di blog kawan-kawan tentang 

cerita ni.Haisshhhh..panasaran mak di buatnya...jadi beberapa minggu lepas ada sepupu yang 

memang pakar lah jugak bab-bab download2 ni..jadi saya guna kesempatan ni..maka dapatlah link 

untuk download movie.Hatiku berbunga riang...lalalala...jadi terus download cite Adam Dan Hawa 

ni.....haaaaaaa sekarang SUDAH TERJEBAK SAYA!!!tp kerja rumah dan hal anak-anak tetap 

saya bereskan dulu.Sebab kerja-kerja download-download ni saya lakukan ketika semua orang sudah asyik di buai mimpi.




No comments: