Tabungan

Monday, November 12, 2012

Jalan-jalan Sg Buloh..hibur kan hati mak

Sebernarnya plan ke Sg buloh (area kawasan hospital Sg Buloh) ni dah lama di rancang tapi tak kesampaian..jadi kali ni mesti pergi ..sebab hati saya juga perlukan hiburan.hahaha ayat apa ni??sebenarnya minat bercucuk tanam ni ada jugak sedikit sebanyak dalam diri ni..mak saya??haaa..dia memang penggemar aktiviti bercucuk tanam ni.Tapi sejak saya kahwin ni saya jadi kurang berminat..ekoran masa yang mencemburui..aci ke alasan macam ni :)

Tambahan pula En Suami saya rajin bercucuk tanam di rumah ni..jadi saya rasa..bagi jer  lah tugas tu kat dia..kan yang kan..
Hajat di  hati nak beli pokok bunga ros..sebab ada  kawan di FB bagi info kat sana murah-murah..rm5 boleh dapat sepokok..itu yang membuatkan hati ku tidak sabar mau pergi.Kami bertolak ke Sg Buloh pun dah agak lewat.Tapi alhamdulillah sampai jugak..

Mak oiii...banyak nya orang jual pokok bunga kat sini,pokok pun punya banyak ada pelbaga jenis dan warna..jadi rambang mata.Tapi sedih sebab pokok bunga ros tak dapat harga rm 5..paling murah rm 15...:(
mungkin tempat yang saya pergi ni tempat yang lain kot..sebab kat sini ada banyak sangat yang jual pokok bunga ros.Tapi tak pa..asalkan dapat bawak mak dan mak beli beberapa jenis pokok..ok kita layan gambar-gambar pokok yang sempat di beli ya


sessi tawar menawar harga sedang di jalankan




inilah pokok-pokok yang sempat di beli..nanti kita pi lain na mak...








   ni pokok bunga ros yang ku dambarkan..huhu...yang ni tam beli untuk mak masa pi Cameron Highland...waaaaaaaaaa..sedih-sedih nak jugak...:(



No comments: